Σχετικά με εμάς

Βοηθάμε γονείς να μεγαλώσουν υγιή και γεμάτα ζωντάνια παιδιά!

day care home about image

Όλοι χρειαζόμαστε βοήθεια : the early years


Η ανατροφή των παιδιών στα πρώτα χρόνια είναι γεμάτη προκλήσεις, όπως η κατανόηση των αναγκών τους, η διαχείριση συναισθημάτων και η καθοδήγησή τους στη μάθηση. Αυτή η περίοδος απαιτεί υπομονή, αγάπη και προσαρμοστικότητα, αλλά δημιουργεί τις βάσεις για μια υγιή ανάπτυξη.

Συμπερίληψη

Υπευθυνότητα

Σεβασμός

Συνεργασία

Όραμα

Το όραμά μας είναι η δημιουργία ενός κέντρου που θα παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες ειδικής αγωγής με εξειδικευμένο προσωπικό, καινοτόμες μεθόδους παρέμβασης και συνεχή εκπαίδευση στις σύγχρονες θεραπευτικές πρακτικές.

Στόχος

Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε έναν χώρο όπου το παιδί και ο γονέας θα νιώθουν ασφάλεια και οικειότητα, με εξειδικευμένες θεραπείες σε ένα φιλικό και ήσυχο περιβάλλον. Παράλληλα, προσφέρουμε εξατομικευμένο χρόνο για να λύνονται απορίες και να διασφαλίζεται η διακριτικότητα.

Οι Εργοθεραπευτές

Δίνουμε στα παιδιά σας
τα πρώτα βήματα

kwnstantina
Κωνσταντίνα Στρίκου

Πτυχιούχος Α.ΤΕ.Ι Αθήνας

Ονομάζομαι Στρίκου Κωνσταντίνα και είμαι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας, της σχολής επαγγελμάτων υγείας και πρόνειας του Α Τ.Ε.Ι Αθήνας κι ενεργό μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Εργοθεραπευτών, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.
Εργάζομαι στον κλάδο της παιδιατρικής Εργοθεραπείας από το 2018 σε ιδιωτικά κέντρα παροχής υπηρεσιών σε παιδιά κι εφήβους, σε Θεσσαλονίκη και Κατερίνη. Στη διάρκεια της επαγγελματικής μου πορείας, έχω παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων που αφορούν την Ειδική Αγωγή και προαγωγή ψυχικής υγείας, στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, την Τυπική Ανάπτυξη παιδιών, τη διαχείριση οικογενειών, τη μέθοδο Messy Play, αλλά και την παρέμβαση Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης από το Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνια. Παράλληλα, το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023, υπήρξα εισηγήτρια του μαθήματος “Intervention 2” στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο στη Λάρισα.
Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής μου ενασχόλησης, έχω εμπλακεί με πληθώρα παιδιών κι εφήβων στο φάσμα του Αυτισμού, με ΔΕΠ-Υ, δυσπραξία, δυσγραφία και παιδιών που χρήζουν πρώιμης παρέμβασης.

maria
Μαρία Τσανούσα

Πτυχιούχος Παν/μίου Δυτικής Αττικής

Ονομάζομαι Τσανούσα Μαρία κι αποφοίτησα από το τμήμα Εργοθεραπείας της σχολής επαγγελμάτων υγείας και πρόνοιας, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, το 2019. Είμαι εγγεγραμμένο μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Εργοθεραπευτών και κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος.
Από το 2019 έχω εργαστεί σε ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών, με παιδιά κι εφήβους. Παράλληλα με την επαγγελματική μου πορεία, έχω παρακολουθήσει εκπαιδεύσεις που αφορούν το ολοκληρωμένο πρόγραμμα της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης από το Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνια, την αξιολόγηση και παρέμαση της Δυσγραφίας, καθώς και τη χρήση του αισθητηριακού παιχνιδιού στην πρόληψη και θεραπεία (Messy Play). Επιπροσθέτως, έχω παρακολουθήσει 9μηνα προγράμματα επιμόρφωσης που αφορούσαν τόσο την προαγωγή Ψυχικής Υγείας παιδιών κι εφήβων, όσο και τον Αυτισμό (Κατανόηση-Εκπαίδευση-Παρέμβαση). Τέλος, έχω εκπαιδευτεί στην Ψυχοκινητική μέθοδο Sherborne Developmental Movement και τη μέθοδο CIMT που αφορά την αποκατάσταση της κίνησης του ημιπληγικού άνω άκρου.

Περισσότερα από ένα χαρούμενο μέρος

Παιχνίδι Εξερεύνηση Μάθηση με ασφάλεια